Een desktop-PC met een goede videokaart.
Als je dat persé niet wil: dan de PS3; zoek 't liefst eentje (oudere) die PS2 hardware-compatible is!

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik zie dat alleen de NTSC hardware compatible is. (En in Nederland is PAL gebruikelijk.) Dus dan moet je een adapter aanschaffen, of een software-compatible versie nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke de beste is is niet te zeggen, omdat het een persoonlijke voorkeur betreft. Ieder heeft een eigen voorkeur.
Mijn voorkeur gaat uit naar de ps3 of de xbox.
Maar je zult zelf moeten kijken welke voor jou het best is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor je een spelcomputer aanschaft is het raadzaam om niet alleen te kijken naar de spelcomputer zelf, maar ook naar de spellen die ervoor te krijgen zijn. Het zou niet fijn zijn als je een geweldige console hebt, maar geen leuke spellen om te spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de PS3 met HDMI kabel aangesloten op mn LCD TV. Heb hem aangesloten digitaal op een 5.1 surround systeem. Beeld is zo scherp als een foto geluid is als in de bioscoop. De spellen op de PS3 zijn geweldig, heb net Modern Warfare 2 gespeeld en het lijkt alsof je er echt bent. Ben opgegroeid met Pong, PacMan, Asteroid, de old school arcade games, maar dit is echt een avontuur.
Ik zou wel aanraden met een LAN kabel de PS3 op een netwerk aan te sluiten want dan kan je er zoveel meer mee doen, gratis updates en demo's downloaden, er is een soort van Second Life variant op de PS3 waarmee je met mensen van heel de wereld op een Sims achtige manier kunt communiceren. Ik heb X-Box gehad hiervoor maar dit is toch duidelijk een klasse hoger!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XBOX 360. Beeld en geluid liggen bij de spelcomputers vooral aan de TV en geluidssysteem.

Maar bij de XBOX 360 is er één voordeel waardoor ik deze verkies boven de PS3 of PSP GO. Namelijk, dat de controller een uitermate goede handligging heeft. Hij past precies in je hand, dit merk je meteen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt aan verschillende aspecten:

De PS3: Pluspunten: Erg goede hardware. Heeft nog een lange levensduur qua spellen (er zullen dus zeker nog 6,7 jaar spellen voor uitkomen), heel mooi beeld, goede controllers.
Minpunten: nieuwe spellen zijn duur (€ 60 - € 70,-. Het ding zelf is nu nog prijzig.

De Xbox 360: Pluspunten goede hardware (niet zo goed als PS3), goedkoper dan PS3, ook hd-beeld alhoewel niet zo goed als PS3. Spellen ong. € 50,-
Minpunten: Niet meer zo lange levensduur ong 4 jaar. Microsoft is al volop aan het ontwikkelen voor de volgende console. Ikzelf vind de controllers onhandig maar goed dat is smaak.